۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
تخلف در انتخابات مجامع سهام عدالت/ انتخابات غیرقانونی در لرستان لغو شود
بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور:

تخلف در انتخابات مجامع سهام عدالت/ انتخابات غیرقانونی در لرستان لغو شود

لرستان- امینی خواه، بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با اشاره به ارتکاب تخلف در انتخابات مجامع سهام عدالت، گفت: باید این انتخابات غیرقانونی لغو شود.

حسین امینی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته در لرستان مجمعی که خلاف قانون بود با ریاست مدیرکل اقتصاد و دارایی استان برگزار شد که هیئت رئیسه آن هم کاملاً منتخب دولت بود درحالیکه این کار خلاف قانون تجارت است.

وی اینگونه برگزاری را توهین به شعور سهامداران سهام عدالت دانست و افزود: در فاصله برگزاری این مجمع کذایی غیرقانونی تعدادی از سهامداران با ما تماس گرفتند و اعتراض داشتند که وقتی وارد سایت دیما می‌شوند هیچ لیستی به عنوان کاندیدای انتخاب وجود نداشته که بخواهند به آن رای دهند.

بازرس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور عنوان کرد: هدف برخی ارگانهای دولتی از این تعجیل برای چیدمان مهره‌ها چیست، چرا برگزاری انتخابات فقط در انحصار سایت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است؛ چرا شورای عالی بورس همه منافع مادی و خدماتی که باید به سهامداران داده شود را به سمت شرکت سپرده گذاری هدایت می‌کند؟

وی با بیان اینکه ما از قبل بحث خلاف بودن این مجمع غیرقانونی را به نماینده ولی‌فقیه در استان، سازمان بازرسی و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی اطلاع داده بودیم، خاطرنشان کرد: باید با کمک دستگاه‌های ذی‌صلاح این مجامع کذایی را ابطال کنیم تا مردم در انتخاباتی قانونی، هیئت رییسه خود را انتخاب کنند.

امینی خواه تصریح کرد: لازم به ذکر است که سازمان بازرسی کشور طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد برگزاری این مجامع را خلاف قانون دانسته و در ۲۰ روز اخیر نیز نماینده‌های مجلس طی مصاحبه‌های فراوانی که داشته‌اند این موضوع را خلاف قانون اعلام کرده و خواستار برخورد با این موضوع شده‌اند.

کد خبر: ۸۷٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha