۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
برنامه ریزی برای جذب سالانه ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه در استان همدان
استاندار همدان مطرح کرد:

برنامه ریزی برای جذب سالانه ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه در استان همدان

همدان - استاندار همدان گفت: میزان سرمایه گذاری سالانه در استان همدان براساس برنامه توسعه این استان پنج هزار میلیارد تومان تعهد شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار فرصت شغلی مولد و پایدار طی سال گذشته با سرمایه گذاری افزون بر هفت هزار میلیارد تومان در استان همدان ایجاد شده است، گفت: این میزان حدود ۲۹ درصد بیشتر از سهمیه تعیین شده برای اشتغالزایی در سال ۹۹ بوده است.

استاندار همدان افزود: میزان سرمایه گذاری سالانه در استان همدان براساس برنامه سه ساله توسعه پنج هزار میلیارد تومان تعهد شده بود که سال گذشته در حوزه ایجاد و توسعه فرصت های شغلی بیش از هفت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان همدان در بخش های مختلف رونق تولید، رشد اقتصادی و اشتغالزایی و تامین و توسعه زیرساخت های رفاهی، بهداشتی و خدماتی سرمایه گذاری شده است.

شاهرخی گفت: این میزان سرمایه گذاری صرف اجرای ۶۳پروژه بزرگ در راستای شعار محوری جهش تولید و با همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی در استان همدان شده است.

کد خبر: ۸۷٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha