۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
۸ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۸ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع می‌شود

زنجان- هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان از توزیع بیش از هشت هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر بسته بیش از ۴۰۰ هزار تومان است.

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار از توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی در استان زنجان توسط ستاد اجرایی فرامان امام راحل خبر داد و گفت: این تعداد بسته از امروز در استان بین نیازمندان توزیع می شود و این تعداد بسته معیشتی شامل رب،ماکارونی،گوشت مرغ و گوشت قرمز بوده و ارزش ریالی هر بسته بیش از ۴۰۰ تومان است. 

وی با بیان اینکه تا عید فطر این تعداد بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در استان زنجان توزیع می شود، اظهار کرد: این تعداد بسته کمک معیشتی با هدف دستگیری از نیازمندان در مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد. 

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا شش مرحله طرح همدلی و مواسات توسط ستاد اجرایی امام راحل در استان زنجان اجرا شده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در استان توزیع شده است. 

هادی نژاد با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان طی شش سال گذشته فعالیت های خوبی داشته است، گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا ستاد اجرایی فرمان در کمک به نیازمندان فعالیت های خود را گسترده کرده است. 

وی افزود: این اقلام توسط گروه‌های جهادی،خیریه‌ها و موسسات و هیئت‌های مذهبی توزیع می‌شود و اطلاعات نیازمندان در استان تهیه شده است. 

کد خبر: ۸۷٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha