۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در استان کردستان آغاز شد
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در کردستان:

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در استان کردستان آغاز شد

سنندج- طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان از آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در آستانه عید سعید فطر در این استان خبر داد.

مهدی طالبی ظهر امروز در حاشیه مراسم نمادین آغاز توزیع بسته های معیشتی در سنندج که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کردستان همزمان با سایر نقاط کشور و در قالب برگزاری رزمایش همدلی و احسان توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی را در این استان دنبال کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون پنج رزمایش در استان کردستان برگزار شد و در قالب این رزمایش در مجموع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر در بین افراد نیازمند در سراسر استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کردستان بیان کرد: امروز و طی این مراسم شاهد آغاز فاز دوم مرحله پنجم توزیع بسته های معیشتی هستیم و خوشبختانه در این مرحله نیز ۱۰ هزار بسته در سراسر استان کردستان توزیع می شود.

وی افزود: بسته های معیشتی این مرحله شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب و حبوبات است که با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، این بسته ها توسط گروه های جهادی در سراسر استان به افراد نیازمند تحویل داده می شوند.

طالبی گفت: ارز کلی ۱۰ هزار بسته معیشتی در این مرحله ۳۵ میلیارد ریال است و پیش بینی می شود که در کمتر از چهار روز و قبل از عید سعید فطر تمامی این ۱۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان کردستان توزیع شود.

وی در پایان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کردستان تلاش می کند تا در قالب های مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی و سایر موارد از جمله کمک به توسعه و آبادانی استان و همچنین کمک به ایجاد فرصت های جدید شغلی در کنار مردم استان باشد و خوشبختانه طی چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام شده است.

کد خبر: ۸۷٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha