۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
تخلف دولتی ها در بازار سرمایه و تصدی گری در سهام عدالت
نماینده مردم بابل در مجلس تشریح کرد؛

تخلف دولتی ها در بازار سرمایه و تصدی گری در سهام عدالت

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به تخلف دولتی ها در بازار سرمایه و تصدی گری در سهام عدالت، ارزش اقتصادی سهام عدالت را ۵ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در ماه های پایانی دولت شاهد تخلف برخی مدیران دولتی در بازار سرمایه و بورس هستیم، افزود: برگزاری انتخابات زودهنگام برای هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری عدالت از جمله تخلفات است.

وی با اظهار اینکه برپایی زودهنگام انتخابات شرکت های سرمایه گذاری عدالت مغایر با قانون تجارت و تعاون است، اظهار داشت: هنوز مدت عضویت بسیاری از هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری عدالت به پایان نرسیده است.

وی با تاکید بر پرهیز دولت از تصدی گری و دخالت در سهام عدالت، افزود: مافیای بزرگ بازار سرمایه و بورس، اقتصاد مردم را نشانه گرفته است و باید جلوی آن را گرفت.

این نماینده مجلس با عنوان اینکه مدیران دولتی در تلاش برای تصاحب پست های شرکت های سرمایه گذاری برای بقا در اقتصاد دولت بعدی هستند، یادآور شد: با پدیده مافیایی در حوزه سهام عدالت با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی ارزش اقتصادی سهام عدالت را بیش از پنج هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه شرایط برگزاری انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری مهیا نیست، اجازه این کار به مدیران دولتی داده نمی شود.

کد خبر: ۸۷٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha