۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کالاهای اساسی مردم در انبارها موجود است/ مردم نگران نباشند
در اطلاعیه ای اعلام شد؛

کالاهای اساسی مردم در انبارها موجود است/ مردم نگران نباشند

اردبیل - ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اردبیل در اطلاعیه ای به مردم اطمینان داد که همه اقلام ضروری، کالاهای اساسی و مواد سوختی در انبارها موجود است.

به گزارش بازار، ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اردبیل در اطلاعیه شماره یک خود به اهالی این شهرستان اطمینان داد که همه اقلام ضروری، کالاهای اساسی و مواد سوختی در انبارها موجود است و مردم عزیز در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

متن کامل اطلاعیه شماره یک این ستاد خطاب به اهالی و ساکنان شریف شهرستان اردبیل به شرح ذیل است:

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صراحت اعلام می‌کند وضعیت کنونی شیوع این بیماری بسیار پر خطر است؛ لذا ضمن قدردانی از همه‌ی تلاش‌های موثر کادرهای درمانی، بهداشتی و عوامل فعال در امر مبارزه با بیماری کرونا، توجه عموم اهالی شهرستان اردبیل را به اطلاعیه‌ی شماره یک این ستاد جلب می‌کند:

۱- در ادامه درخواست مصرانه از مردم عزیز، اکنون که در وضعیت هشدار به سر می‌بریم لازم است اهالی شریف شهرستان جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند. بر پایه‌ی توصیه پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی، "امن‌ترین" مکان برای خانواده‌ها داخل منازل است. مایحتاج اساسی خانواده فقط توسط یک نفر و بصورت هفتگی تهیه گردد.

۲- به مردم شریف اطمینان داده می‌شود که همه اقلام ضروری، کالاهای اساسی و مواد سوختی در انبارها موجود است و مردم عزیز در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند. بی‌تردید همه‌ی مسئولان، خود را خدمت‌گذار مردم و مسئول در برابر تامین نیازهای ضروری هم‌وطنان می‌دانند. لذا استدعا دارد به هیچ عنوان به شایعات بی‌اساس توجه نکرده و اخبار صحیح از طریق مراجع رسمی دنبال شود.

۳- بازار و اصناف اردبیل در مواجهه با رویدادهای خاص در منطقه خاص در منطقه همواره نقشی بسیار ممتاز و همراه با مسئولیت‌پذیری ایفا کرده‌اند. شکی نیست که در این برهه‌ی حساس نیز دغدغه اصلی همه این عزیزان حفظ سلامتی قاطبه مردم شریف می‌باشد. لذا ضمن دعوت و درخواست از بازاریان، کسبه و اصناف برای تعطیل نمودن واحدهای صنفی بغیر از مراکز عرضه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی، امید است بار دیگر شاهد احساس مسئولیت این عزیزان در کنترل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت خانواده‌ها باشیم.

ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا - شهرستان اردبیل
۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بازار،

کد خبر: ۸٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha