۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
رانت های اقتصادی فرصت های برابر را از مردم گرفته است/ فاجعه امروز ناشی از بی‌دولتی در حوزه مسکن است
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری:

رانت های اقتصادی فرصت های برابر را از مردم گرفته است/ فاجعه امروز ناشی از بی‌دولتی در حوزه مسکن است

دکتر محمد، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: رانت های اقتصادی فرصت های برابر را از مردم گرفته است و باعث شده که مردم از وضعیت موجود ناراضی باشند.

به گزارش بازار، سعید محمد، نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: باید بیشتر از هرچیزی مراقب عدل و قسط باشیم. امروز بیش از هرچیزی شاهد بی عدالتی در زمینه های آموزشی، خصوصی سازی، مالیات گیری و اقتصاد هستیم.

وی افزود: رانت های اقتصادی فرصت های برابر را از مردم گرفته است و باعث شده که مردم از وضعیت موجود ناراضی باشند. هر روز سفره مردم کوچک تر می شود و نارضایتی های آن‌ها بیشتر می شود.

محمد خاطرنشان کرد: باید کنترل و نظارت دقیق داشته باشیم که از حکمرانی ما به مردم آسیب نرسد. در مدل حکمرانی اسلامی همه مردم برابر هستند و باید از فرصت های یکسان بهره مند شوند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید مراقب تمام بخش های زندگی مردم بود و نباید بگذاریم به هیچکدام از بخش های زندگی مردم آسیب وارد شود.

وی تاکید کرد: فساد روزانه ای که به مردم میرسد و روحیه افراد مفسد مردم را بیشتر از همیشه اذیت میکند. گلایه مردم نسبت به انقلاب نیست، مردم از کارگزاران دولت ها گله مند هستند. اگر بیان اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می شوند.

فاجعه امروز مسکن ناشی از عدم تفکر دولت در حوزه مسکن است
نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری خود گفت: ما در سخت ترین شرایط تحریم قرارگاه خاتم (ص) را اداره کردیم و با تحریم های خارجی از داخل هم تحریم شدیم. با عملکرد خود در این قرارگاه تحریم ها را دور زدیم و با سرعت بیشتر کار خود را پیش بردیم.

او افزود: امروز حدود ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور نیاز داریم؛ همچنین ۳ میلیون واحد خالی داریم که پیش بینی میکنیم حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار واحد از آن ها را آزاد سازی کنیم. برنامه ما این است که طی ۴ سال ۴ میلیون واحد بسازیم. استفاده از واحدهای خصوصی و واحدهای کم بهره از اقدامات ما برای پیشبرد این برنامه ها خواهد بود.

وی تاکید کرد: فاجعه امروز مسکن ناشی از بی دولتی و عدم تفکر دولت در حوزه مسکن است. برنامه ما این است که با کمک شهرداری‌ها، زمین و زیرساخت رایگان فراهم کنیم و ما کاهش مشکلات سازندگان، آن ها را به ساخت در حاشیه شهر تشویق کنیم.

کد خبر: ۸۷٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha