۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
دولت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و درآمد نانوایان درباره قیمت نان تصمیم‌گیری کند
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

دولت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و درآمد نانوایان درباره قیمت نان تصمیم‌گیری کند

رحیمی، عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دولت باید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم و نانوایان درباره قیمت نان تصمیم‌گیری کند، در این زمینه باید از فشار مضاعف به جامعه جلوگیری کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بهزاد رحیمی با اشاره به زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت نان، گفت: در حال حاضر برخی نانوایی‌ها به دلیل افزودن برخی مواد مانند کنجد، نان را بیشتر از نرخ مصوب می‌فروشند در واقع به صورت غیررسمی قیمت نان را افزایش دادند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند به دلیل افزایش قیمت گندم و سایر عوامل، هزینه تولید نان بیشتر شده است اما باید به این نکته نیز توجه شود که نان، قوت غالب مردم است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: باید به این نکته نیز توجه شود که به دلیل افزایش هزینه نانوایی‌ها در صورت ثبات قیمت نان، احتمال کم فروشی و کم شدن وزرن چانه نان وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت باید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم و نانوایان درباره قیمت نان تصمیم گیری کند، تصریح کرد: در این زمینه باید با پیش بینی تمهیدات و برخی تسهیلات از فشار مضاعف به جامعه جلوگیری کرد.

رحیمی ادامه داد: در حال حاضر در برخی شهرستان‌ها نان لواش را از ۲۵۰ تومان به ۳۰۰ تومان رساندند و گرانفروشی انجام می شود.

کد خبر: ۸۷٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha