۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
واحدهای تولیدی مشکل دار استان قزوین به ۲۶ مورد تقلیل یافت
معاون اداره کار قزوین:

واحدهای تولیدی مشکل دار استان قزوین به ۲۶ مورد تقلیل یافت

قزوین- معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تعداد واحدهای تولیدی مشکل دار استان از ۵۲ واحد به ۲۶ مورد کاهش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین، ناصر شفیع آبادی اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال گذشته و امسال در جهت حمایت و پشتیبانی از تولید، یکی از موضوعاتی که در استان با جدیت دنبال می کنیم حل معضلات واحدهای مشکل دار است.

وی اضافه کرد: طبق توافق صورت گرفته با استانداری و دستگاه های مرتبط به تعریف واحدی در این زمینه رسیده و واحدهای استان را به سه دسته بحرانی، مشکل دار و تعطیل تقسیم کرده ایم.

شفیع آبادی خاطر نشان ساخت: طبق این تعریف، واحدهای بحرانی، واحدهای فعالی هستند که اعتراضات کارگری داشته باشند، واحد های مشکل دار، دارای معوقات حقوقی هستند و واحدهای تعطیل هم که از چرخه تولید خارج شده اند.

معاون اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: سال گذشته با همکاری استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان توانستیم ۵۲ واحد مشکل دار استان را در جلسات کارشناسی به ۲۶ مورد تقلیل دهیم که مد نظر دادگستری و مدیریت ارشد استان نیز بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از کارهایی که از سال قبل دنبال می کردیم و امسال با جدیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد مشارکت در نحوه حل و فصل مشکلات این واحدها در ستاد تسهیل است.

شفیع آبادی خاطر نشان ساخت: سال قبل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در ۱۹ جلسه اصلی و ۸۳ جلسه فرعی ستاد تسهیل حضور داشت و ماحصل این جلسات باعث حل مشکلات ۲۶ واحد تولیدی استان شد.

وی گفت: امسال با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری تلاش می کنیم که اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشیم و تعداد واحدهای مشکل دار استان را به تعداد کمتری برسانیم.

کد خبر: ۸۷٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha