۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
بحران آب سد راه طرح های سرمایه گذاری و تولیدی کرمان است
رئیس مدیریت و برنامه ریزی کرمان:

بحران آب سد راه طرح های سرمایه گذاری و تولیدی کرمان است

کرمان- رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بحران آب کرمان را سد راه طرح های سرمایه گذاری و تولیدی دانست.

جعفر رودری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره اینکه بحران آب یکی از جدی ترین مشکلات کرمان است، اظهار کرد: ۹۵ درصد این استان جزو محدوده ممنوعه آب به شمار می رود.

وی در خصوص موفق نشدن برخی طرح های سرمایه گذاری و تولیدی در استان کرمان گفت: علت اساسی این مساله بحران آب و نبود امکان تامین آب است.

رودری آب را اصلی ترین نیاز استان دانست و یادآور شد: بخش عمده اقتصاد استان کرمان وابسته به منابع طبیعی و کشاورزی است که نیاز به آب دارد.

وی با اشاره به بحران آب شرب شهر کرمان اظهار کرد: تامین آب شرب شهر کرمان هم یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در زمینه آن چاره اندیشی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: امسال باید جهش تولید، رفع موانع تولید، جلوگیری از واردات کالاهای مشابه داخلی، حمایت از تولید داخلی و... به صورت ویژه در دستور کار باشد.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق برای عمل به شعار امسال گفت: به منظور جلوگیری از موازی کاری در این زمینه، باید تقسیم کار مشخص انجام و راهبردهای عملیاتی به کار گرفته شود.

کد خبر: ۸۷٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha