۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
۲۵۵ هکتار زمین در نواحی صنعتی قزوین برای سرمایه گذاری آماده سازی شده است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:

۲۵۵ هکتار زمین در نواحی صنعتی قزوین برای سرمایه گذاری آماده سازی شده است

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: تاکنون ۲۵۵ هکتار زمین در نواحی صنعتی استان قزوین برای جذب سرمایه گذاران آماده سازی و دارای زیرساخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: تاکنون ۷۷ سرمایه گذار در نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده است که اشتغالزایی قابل توجهی برای استان به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه از جذب سه سرمایه گذار در نواحی صنعتی استان قزوین در سال جاری شامل ۲ مورد در ناحیه صنعتی طارم سفلی و یک مورد در ناحیه صنعتی اسفرورین خبر داد و گفت: مجموع سرمایه گذاری برآورده شده مربوط به این سرمایه گذاران ۱۸۷ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: مجموع اشتغال مستقیم پیش بینی شده برای این طرح های سرمایه گذاری ۵۰ نفر است.

خانپور یادآور شد: در سال گذشته نیز ۱۹ سرمایه گذار برای ایجاد واحدهای تولیدی در نواحی صنعتی استان با شرکت شهرک های صنعتی قزوین قرارداد منعقد کردند که مجموع سرمایه گذاری مربوط به آنها بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها حجم سرمایه گذاری در نواحی صنعتی استان قزوین هم از حیث ریالی و هم از حیث تعداد بیشتر از سال قبل باشد.

خانپور یادآور شد: تاکنون ۲۵۰ هکتار زمین دارای زیرساخت در نواحی مختلف صنعتی استان قزوین برای جذب سرمایه گذاران و استقرار واحدهای تولیدی آماده سازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: مشوق های قابل توجهی برای جذب سرمایه گذار در نواحی صنعتی در نظر گرفته شده که از جمله آنها باید معافیت های مالیاتی چندین ساله و واگذاری زمین ارزان قیمت به شکل اقساطی اشاره کرد.

وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار در نواحی صنعتی موجب رونق اقتصاد و اشتغال روستاها و شهرهای کوچک شده و به توسعه آنها کمک می کند.

کد خبر: ۸۷٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha