۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مجلس به تعلیق تحریم‌ها رضایت نمی‌دهد
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مجلس به تعلیق تحریم‌ها رضایت نمی‌دهد

آقاجری، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان مجلس آنچه را که در وین در حال رخ دادن است، رصد و پیگیری می‌کنند و به تعلیق تحریم‌ها رضایت نمی‌دهند.

به گزارش بازار، حبیب آقاجری در خصوص مذاکرات وین با اشاره به پیچیدگی مسائل بین المللی اظهار داشت: لازمه هر نوع گفتگو و مذاکره، هوشیاری، بصیرت و شناخت دقیق نسبت به طرح و نقشه طرف مقابل است؛ به خصوص وقتی که آن‌ها سابقه بد عهدی دارند؛ لذا تیم مذاکره کننده باید با اشراف به این مسئله، میز مذاکره را به نحوی چیده که تامین کننده منافع ملت ایران باشد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) افزود: سیاست قطعی نظام در خصوص مذاکرات وین روشن است و باید طبق نظر مقام معظم رهبری عمل شود؛ به این معنا که ابتدا باید همه تحریم‌ها لغو شود، راستی آزمایی صورت گیرد، آنگاه ایران هم به تعهدات برجامی بر می‌گردد.

وی اضافه کرد: اگر چنین روندی طی شود قطعاً منافع ملی تأمین می‌شود و مذاکره فایده ملموسی برای مردم در پی دارد و با اجرای این سیاست می‌توان از تکرار تجربه تلخ برجام جلوگیری کرد.

آقاجری، به نقش مجلس در این راستا اشاره کرد و ادامه داد: بنده و همکارانم در خانه ملت آنچه را که در وین در حال رخ دادن است، رصد و پیگیری می‌کنیم و بر اجرای دقیق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مذاکرات وین نظارت خواهیم کرد تا آنچه رهبری انقلاب فرمودند، اجرا شود و به چیزی کمتر از آن رضایت نخواهیم داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: مجلس و نمایندگان مردم هیچ‌گاه به تعلیق تحریم‌ها رضایت نخواهند داد و طرف غربی باید همه تحریم‌ها را رفع کند.

کد خبر: ۸۷٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha