۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
جمع‌آوری ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

جمع‌آوری ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از جمع‌آوری ۷۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان همدان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان؛ شیرزاد جمشیدی به جمع‌آوری ۷۰۰ دستگاه رمز ارزغیرمجاز طی سال گذشته به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق در استان همدان اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز ۳۶ دستگاه جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت:  با توجه به اینکه این دستگاه‌ها در حال محاسبات شبانه‌روزی هستند مصرف برق بالایی دارند و جمع‌آوری آنها تأثیر بسیاری بر کاهش مصرف برق دارد.

وی از جمع‌آوری دو هزار و ۸۰۰ انشعاب غیر مجاز برق طی سال گذشته در استان همدان خبر داد و عنوان کرد: امسال نیز ۱۸۰ انشعاب غیر مجاز جمع‌آوری شده و در حال طی مراحل قضایی و اداری هستند.

جمشیدی ادامه داد: در زمینه رفع اتصالات سست در شبکه طی سال گذشته ۱۸ هزار مورد اصلاح شد که در سال جاری این روند به شکل قابل توجهی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای بهینه‌سازی و رفع مشکل فیدرهای پرعارضه هر ماه با اجرای مانورهای عملیاتی و جهادی این اقدام انجام شد، گفت: اصلاح فیدرهای بحرانی در مدیریت و کاهش مصرف تاثیر بسزایی داشت.

کد خبر: ۸۷٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha