۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
اشتغال ملایر در شیب رو به رشدی قرار دارد
نماینده مردم ملایر در مجلس:

اشتغال ملایر در شیب رو به رشدی قرار دارد

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اشتغال ملایر در شیب رو به رشدی قرار دارد، گفت: فضای وحدت و همدلی ملایر عامل توسعه یافتگی است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در دیدار با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر و نماینده واحدهای صنوف مختلف، جامعه کارگری را مقدس ترین اقشار جامعه دانست و میزان اشتغال ایجاد شده در این شهرستان را طبق آمار در شیب رو به رشدی عنوان کرد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به تلاش برای احیای واحدهای تعطیل شده و یا نیمه تعطیل در شهرستان ملایر، مانع‌زدایی در مسیر پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی را در راستای تحقق شعار سال در اولویت دانست.

وی گفت: با توجه به رشد روز افزون تعداد واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی تحول بسیار خوبی از این نظر در شهرستان ایجاد شده ضمن اینکه بدون شک کارگران یک رکن مهم این توسعه یافتگی هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملایر در مدار وحدت، همدلی و همفکری قرار دارد و این توسعه و پیشرفت با تلاش دسته جمعی اتفاق افتاده است، تاکید کرد: با تقویت این فضای همدلی و همفکری و پرهیز از هرگونه حاشیه سازی، باید برای ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنیم تا به یک تراز قابل دفاع برسیم.

کد خبر: ۸۷٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha