۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
ارائه خدمات درمانی بدون نیاز به دفترچه بیمه
معاون بیمه سازمان بیمه سلامت خبر داد

ارائه خدمات درمانی بدون نیاز به دفترچه بیمه

رضایی، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: تا تیر ماه به تدریج دفترچه های جدید دیگر چاپ نمی شود و تا حذف کامل دفترچه ها، دریافت خدمات درمانی بدون دفترچه هم انجام می شود.

به گزارش بازار، مهدی رضائی گفت: حذف تدریجی دفترچه‌ها به این معناست که از اردیبهشت ماه تا تیر ماه دفترچه‌ها دیگر چاپ نمی‌شود، در اردیبهشت دفترچه‌های جدید بیمه همگانی دیگر چاپ نخواهد شد و در خرداد دفترچه‌های جدید بیمه سلامت روستایی چاپ نمی‌شود و در تیر ماه سایر صندوق‌ها یعنی ظرف ۳ ماه آینده دفترچه بیمه دیگر چاپ نخواهد شد و خدمات بدون دفترچه ارائه خواهد شد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت افزود: در این مدت امکان ارائه خدمات درمانی بدون دفترچه هم وجود دارد و افراد با کارت شناسایی معتبر مثل کارت ملی و شماره ملی می‌توانند بعد از استعلام خدمت دریافت کنند.

رضایی گفت: در بخش خصوصی پیشرفتمان خوب بوده و در برخی استان‌ها بالای ۸۰ درصد خدمات الکترونیکی ارائه می‌شود، اما در بخش دولتی کمی عقب هستیم به علت کرونا و مشکلات خاص این بخش، اما ما زمان بندی مشخصی را هم به بخش خصوصی هم دولتی ابلاغ کرده ایم به گونه‌ای که که حداکثر تا تیرماه در بخش خصوصی هیچ گونه اسناد کاغذی برای تبادل مالی نخواهیم پذیرفت.

او گفت: سامانه ۱۶۶۶ ما هم پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم در این زمینه است.

کد خبر: ۸۷٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha