۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
۳۰۰ متر شبکه فرسوده آبرسانی همدان از مدار خارج شد
مدیر امور آبفای همدان:

۳۰۰ متر شبکه فرسوده آبرسانی همدان از مدار خارج شد

همدان - آذرتکین، مدیر امور آبفای همدان گفت: ۳۰۰ متر شبکه فرسوده آبرسانی همدان با تلاش نیروهای واحد حوادث و اتفاقات از مدار خارج شد.

حسین آذرتکین در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۳۰۰ متر شبکه فرسوده آبرسانی همدان با تلاش نیروهای واحد حوادث و اتفاقات از مدار خارج شد، افزود: اصلاح شبکه‌های فرسوده همدان ادامه می‌یابد.

مدیر امور آبفای همدان با اشاره به اینکه بخشی از شبکه فرسوده آبرسانی همدان علیرغم ایجاد شبکه های جدید همچنان در مدار بهره برداری قرار داشت، گفت: با توجه به شرایط کم آبی سال جاری بازنگری شبکه توزیع آب و انجام اصلاحات مورد نیاز تا حد زیادی از هدر رفت آب جلوگیری خواهد کرد.

آذرتکین افزود: با اقدام واحد حوادث در قطع و جمع آوری بخشی از شبکه فرسوده توزیع آب، زمینه ذخیره  سه لیتر بر ثانیه آب در مخازن شهر همدان فراهم شد.

وی عنوان کرد: قطع شبکه توزیع قدیمی شبها و در ساعاتی که مردم کمترین نیاز آبی را داشتند توسط اکیپ حوادث و در دوشب متوالی انجام شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب همدان بابیان اینکه مصرف آب در این شهرستان بی رویه است و مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند، افزود: خارج کردن شبکه فرسوده آبرسانی از مدار و نشت یابی ها میزان پرت آب را کاهش می یابد.

کد خبر: ۸۶٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha