۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
۸۹۳ هزار فقره چک اصناف به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان برگشت خورد
دبیرکل اتاق اصناف ایران:

۸۹۳ هزار فقره چک اصناف به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان برگشت خورد

مجتبایی، دبیرکل اتاق اصناف با اشاره به اینکه آذر ماه سال گذشته ۸۹۳ هزار فقره چک اصناف به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان برگشت خورد گفت: وقتی اصناف آسیب ببیند، کل زنجیره اقتصاد کشور آسیب می‌بیند.

به گزارش بازار، محمدباقر مجتبایی دبیرکل اتاق اصناف با اشاره به افزایش مسئولیت پذیری اصناف در رعایت پروتکل‌ها گفت: با ابن که اصناف در انتقال ویروس فقط ۱۵ درصد نقش دارند، نجیب بودن و شریف بودن آن‌ها باعث شده بیشترین فشارها روی آن‌ها باشد.

مجتبایی با اشاره به این که آذرماه سال گذشته ۸۹۳ هزار فقره چک اصناف به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان برگشت خورد گفت: وقتی اصناف آسیب ببیند، کل زنجیره اقتصاد کشور آسیب می‌بیند.

او با بیان این که همین الان اصناف ۵ هزار میلیارد تومان کاهش فروش دارند افزود: شاغلان در بخش مشال کوچک و متوسط با خانواده هایشان حدود ۳۵ میلیون نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شوند که باید در این شرایط اوضاع آن‌ها را درک کرد.

مجتبایی خواهان انعطاف بیشتر در بحث تعطیلی مشاغل شد و گفت: پیشنهاد ما این است که با تلفیقی از واکسن زدن و حمایت و رعایت حداکثری پروتکل‌ها و مسئولیت پذیری و نظارت بیشتر، بخش عمده اصناف را از حکم کلی تعطیلی خارج کرد.

کد خبر: ۸۶٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha