۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
واحد یک بخار نیروگاه برق شهید مفتح همدان از مدار خارج شد
با هدف انجام تعمیرات دوره ای و آمادگی تولید پایدار؛

واحد یک بخار نیروگاه برق شهید مفتح همدان از مدار خارج شد

همدان - اختری، معاون تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: واحد شماره یک بخاری نیروگاه شهید مفتح برای انجام تعمیرات دوره ای و آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان و پیک مصرف از مدار خارج شد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: واحد شماره یک بخاری نیروگاه برق شهید مفتح برای انجام تعمیرات دوره ای و آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان و پیک مصرف از مدار خارج شد.

وی افزود: این واحد طبق برنامه زمان‌بندی شده و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت از مدار تولید خارج شد.

اختری گفت: با اتمام تعمیرات و راه اندازی واحد ۲ این مجموعه طی روزهای گذشته و اطمینان از شرایط این واحد، واحد شماره یک نیروگاه به مدت ۲۰ روز تحت تعمیرات دوره ای قرار گرفت.

معاون تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان اضافه کرد: با انجام تعمیرات دوره ای واحد یک، تعمیرات اساسی و دوره ای هر چهار واحد نیروگاه به پایان می رسد و این نیروگاه با توان کامل آماده تولید پایدار انرژی در پیک مصرف تابستان می شود.

اختری یادآور شد: قلیاشویی ایرهیتر- ری هیتر و اکونومایزر، انجام پرمیت های موکول به شات دان، بازدیدهای دوره ای و رفع محدودیت های تولید از جمله اقداماتی است که در تعمیرات واحد یک انجام می گیرد.

کد خبر: ۸۶٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha