۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
معوقات قبوض برق در قم به بعد از بحران کرونا موکول شد/ قطع برق شهروندان تکذیب شد
مدیر دفتر وصول مطالبات شرکت برق قم:

معوقات قبوض برق در قم به بعد از بحران کرونا موکول شد/ قطع برق شهروندان تکذیب شد

قم - مدیر دفتر وصول مطالبات و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قم انتشار مطالبی درخصوص قطع برق شهروندان قمی طی روزهای گذشته را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند.

به گزارش خبرنگار بازار، روز گذشته پیامی در فضای مجازی بین شهروندان دست به دست می‌شد که در آن آمده بود: «علیرغم اعلام وزیر نیرو مبنی بر تعویق قبوض برق و آب همچنان شاهد قطع برق مشترکین از سوی شرکت توزیع نیروی برق هستیم».

طبق پیام‌های متعدد واصله مأمورین قطع برق در مواجهه با سؤال مشترکین و استناد به حرف وزیر نیرو اعلام کردند همچین چیزی وجود نداره و هنوز به شرکت‌های توزیع برق ابلاغ نشده.
یکی از مأمورین قطع برق به یکی از خبرنگاران گفته است که «امروز حدود ۵۰ قطع به دلیل بدهی داشتیم».

ولی سید محمدرضا غفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با رد این موضوع اظهار داشت: صدور اخطاریه قطع برق به معنای قطعی برق نیست، بلکه شرکت برق بر اساس روال عملکرد خود در صورتی که مشترکینی بدحساب باشند با صدور این اخطاریه پرداخت قبض را یادآوری می‌کند.

مدیر دفتر وصول مطالبات و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان قم با بیان اینکه صدور اخطار قطعی منجر به قطعی نمی‌شود، افزود: مشترکانی که در بازه زمانی بهمن و اسفند ماه قبوض خود را نپرداخته‌اند بنا به اعلام وزیر نیرو قطعی نخواهیم داشت.

وی با تأکید براینکه بعد از رفع مشکل کرونا موضوع پرداخت قبوض تعیین تکلیف می‌شود، خاطرنشان کرد: تا پیش از این هم اخطاریه قطع برق برای مشترکینی که حساب قبوض آن‌ها بیش از ۳۰۰ هزار تومان بود، جدی‌تر بود. در حال حاضر مشترکانی که تنها قبوض بهمن و اسفندشان معوق شود اخطاریه دریافت نمی‌کنند.

غفوری مجدد پیام منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: طی روزهای گذشته هیچ قطعی برقی نداشته‌ایم و این موضوع شایعه است، اگر شهروندان در این زمینه مستنداتی داشتند ارائه کنند تا در اولین فرصت پیگیری کنیم.

کد خبر: ۸٬۶۸۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
      0 0
      بالاخره برق ها بع علت بدهی قطع میشه یانه؟!