۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
روزانه ۸۵ هزار لیتر الکل طبی در آذربایجان غربی وارد بازار می شود
معاون سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی:

روزانه ۸۵ هزار لیتر الکل طبی در آذربایجان غربی وارد بازار می شود

ارومیه- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از روانه شدن روزانه ۸۵ هزار لیتر الکل طبی به بازار استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا محمودی صبح سه شنبه در جلسه مقابله با ویروس کرونا در سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی گفت: واحدهای تولید کننده الکل در استان ظرفیت تولیدی محصول خود را بالا برده و هم اکنون روزانه ۸۵ هزار لیتر از این محصول برای مصارف ضد عفونی و گند زدایی تولید می شود.

وی با اشاره به نظارت مستقیم سازمان و حضور بازرس مقیم سازمان در این واحدها گفت: فرآیند تولید و پخش زیر نظارت این سازمان انجام می شود تا شاهد از بین رفتن حقوق مصرف کنندگان نباشیم.

محمودی افزود: تمام مراحل توزیع و پخش تولیدات الکل، دستکش و ماسک در آذربایجان غربی با حضور بازرس مقیم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسی های مستمر و شبانه روزی بازرسان سازمان از مراکز توزیع اقلام فوق از جمله داروخانه ها، فروشگاه های تجهیزات پزشکی و بهداشتی مورد پایش و رصد قرار می گیرد.

معاون سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی با اشاره به وجود تخلفات در این حوزه گفت: عمده تخلف واحدهای صنفی در حوزه سلامت، گران فروشی، عدم عرضه، عدم صدور فاکتور و احتکار بوده است.

وی همچنین از تشکیل ۷۷ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای واحدهای متخلف و ارجاع آن ها به مراجع ذی‌صلاح خبر داد.

کد خبر: ۸٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha