۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
پروژه مسکن مهر «یادمان بنا» در همدان خردادماه به متقاضیان تحویل می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

پروژه مسکن مهر «یادمان بنا» در همدان خردادماه به متقاضیان تحویل می شود

همدان - حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه مسکن مهر «یادمان بنا» در همدان خردادماه امسال به متقاضیان تحویل می شود.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار از اتمام پروژه مسکن مهر «یادمان بنا» در همدان تا پایان خرداد ماه سالجاری خبر داد.

وی گفت: بلوک پنج یادمان بنا که از پروژه های سه جانبه باقی مانده مسکن مهر است با پیگیری همکاران معاونت مسکن طی ۶ ماه از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به مرحله پایانی رسیده و تا پایان خرداد ماه تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: با اتمام این پروژه و یک پروژه ۱۲ واحدی دیگر تنها پروژه باقی مانده سه جانبه مسکن مهر در استان همدان به اتمام خواهد رسید.

حسینی همچنین افزود: پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر با اولویت شهرستان فامنین که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند برای افتتاح در پروژه‌های اقدام ملی مسکن هر چه سریع‌تر تکمیل می‌شود.

داریوش حسینی به وضعیت اجرای محور سامن - بروجرد نیز اشاره و این پروژه را یکی از طرح‌های اولویت دار برشمرد و گفت: طول کل مسیر محور سامن- بروجرد حدود هشت کیلومتر است که پنج کیلومتر آن زیربار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی قطعه دوم این مسیر  به طول هشت کیلومتر گفت: زیرگذر ورودی روستای کهکدان در کیلومتر هفت با مشخصات ۲۴ متر طول و عرض چهار متر به ارتفاع سه متر و زیرگذر خروجی روستای مذکور در کیلومتر هشت با طول ۲۱ متر و عرض چهار متر به ارتفاع سه متر متر به اتمام رسیده و عملیات پیش بتن دال زیرگذر ها در حال انجام است.

وی عنوان کرد: پیش بینی می شود تا اواخر تیرماه سال‌جاری عملیات آسفالت  چهاربانده محور به اتمام برسد و برای بهره برداری آماده شود.

حسینی تاکید کرد: ایمن سازی این محور موجب روان شدن ترافیک مرکز و غرب کشور به جنوب و کاهش تصادفات جاده ای و صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل خواهد شد.

کد خبر: ۸۶٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha