۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی باید اصلاح شود
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی باید اصلاح شود

بوشهر- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خواستار اصلاح آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی با ادله کارشناسی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی با بیان اینکه این مواد منجر به تعطیلی و انفعال تعاونی های مرزنشین از سال ۸۵ تا کنون شده است، گفت : ظرفیت تعاونی مرزنشین بسیار مناسب بوده و ما بایستی بدنبال احیا این تعاونی‌ها باشیم.

عبدالکریم نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی، رسیدگی به دغدغه های بخش خصوصی و موضوع محوری را بسیار کار پسندیده ای دانست و از دست اندر کاران تقدیر کرد.

ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص کمک به رفع مشکلات صادراتی صادرکنندگان استان اعلام آمادگی کرد.

با دستور استاندار بوشهر تیم کاری متشکل از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل صمت، مدیر کل اقتصاد و دارائی و اتاق تعاون استان به ریاست معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تشکیل شود تا در اسرع وقت پیشنهادات اصلاحی نهایی شده و جهت طرح در هیئت وزیران با معاون اول ریاست جمهوری مکاتبه و منعکس شود.

کد خبر: ۸۶٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha