۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
میزان بارگیری در راه آهن شمالشرق(۱) ۱۲۴ درصد رشد داشت
مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱):

میزان بارگیری در راه آهن شمالشرق(۱) ۱۲۴ درصد رشد داشت

شاهرود- زادخور مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: میزان بارگیری کالاهای داخلی و صادراتی در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ در محدوده این اداره کل، ۱۲۴ درصد رشد داشته است.

فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره عملکرد حوزه اقتصادی راه آهن و حمل و نقل ریلی در سطح استان سمنان، تاکید کرد: حمل و تخلیه کالاهای داخلی و صادراتی در فروردین ماه سال جاری نسبت به بازه زمانی سال گذشته در مجموعه راه آهن شمالشرق(۱) از رشد ۱۲۴ درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه تخلیه بار در محدوده ی استحفاظی راه آهن شمالشرق(۱) در فروردین ماه ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز ۲۹۹ درصد رشد داشته است، بیان کرد: روزانه بیش از۸۰ رام قطار مسافری در حال تردد است و با مدیریت سیر قطارها، عملیات بارگیری، تخلیه وحمل انواع محموله های باری نیز بطور همزمان در محدوده راه آهن شمالشرق(۱) در تردد هستند.

مدیرکل راه آهن شمالشرق(۱) با بیان اینکه در مقایسه آماری سه ماهه منتهی به سال ۹۹ نسبت به بازه زمانی سال ۹۸در میزان بارگیری رشد ۲۵ درصدی را شاهد بوده ایم، تاکید کرد: در شاخص در تخلیه بار رشد ۲۵۶ درصدی در این بازه زمانی رقم خورده است.

کد خبر: ۸۶٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha