۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
۳۸ واحد تولیدی راکد در اردبیل به چرخه فعالیت بازمی‌گردند
رئیس سازمان صمت اردبیل:

۳۸ واحد تولیدی راکد در اردبیل به چرخه فعالیت بازمی‌گردند

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صمت اردبیل گفت: در سال جاری ۳۸ واحد تولیدی و صنعتی در اردبیل که در مرحله رکود و تعطیلی قرار دارند، با حمایت و پشتیبانی‌های همه جانبه به چرخه تولید بازمی‌گردند.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در گرامیداشت هفته کار و کارگر با همکاری اتاق اصناف از کارگران دو واحد صنعتی آکوباطری و عسل مهرنوش تجلیل کردیم تا قدردان زحمات تلاشگران جبهه تولید و پیشرانان عرصه تحول اقتصادی باشیم.

وی با بیان اینکه ۵۸ واحد راکد در سال ۹۹ با حمایت قضائی، اجرایی و منابع بانکی به چرخه تولید بازگشته‌اند، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مجدد این واحدها زمینه اشتغال یک هزار و ۱۰۰ نفر فراهم آمده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: در هفته جاری رونمایی از کتاب جهادگران عرصه تولید را با همراهی اصحاب رسانه شاهد خواهیم بود که در این مجلد سعی شده فعالیت‌های سال ۹۹ بخش صنعت، تولید، صادرات و معدن به نگارش درآمده و با آمار و مستندات دقیق و آدرس شاغلین واحدهای صنعتی، تولیدی سعی کردیم تا به صورت مجموعه‌ای کامل اطلاعات را در اختیار مراجع ذیربط قرار دهیم.

صادقی ادامه داد: اصحاب رسانه در قالب این کتاب می‌توانند با مشخصات و کسب اطلاعات دقیق از اشتغال انجام شده پیگیر موضوع باشند تا صحت و سقم اطلاعات ارائه شده به تائید برسد.
وی بیان کرد: واحد تولیدی عسل مهرنوش بعد از ۱۵ سال رکود با تلاش سرمایه‌گذار و تولید عسل با برند سبلان فعالیت خود را از سر گرفته و این مجموعه تولیدی قادر است بخش عظیمی از نیاز بازار را تامین کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل با قدردانی از همراهی خوب مجموعه قضائی و انتظامی استان اردبیل در حمایت از اصناف تصریح کرد: در ایام سخت کرونایی که با محدودیت و تعطیلی واحدهای صنفی روبرو بودیم کمترین تنش بین صاحبان واحدهای صنفی و مجموعه انتظامی رخ داده است.

صادقی خاطرنشان کرد: با تامین امنیت به نفع اصناف در حقیقت در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنیم تا هرکس در جبهه کار خود بتواند در مسیر خوداتکایی گام بردارد.

کد خبر: ۸۶٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha