۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
کسب و کارهای صنایع دستی اروند به سمت فروش نوین حرکت می‌کنند
مدیر میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند:

کسب و کارهای صنایع دستی اروند به سمت فروش نوین حرکت می‌کنند

آبادان- قنبری، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: برای کسب و کارهای صنایع دستی منطقه آزاد اروند در راستای حرکت به سمت فروش نوین، دوره‌های جامع دانشگاهی برگزار می‌شود.

محسن قنبری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: منطقه آزاد اروند یکی از قطب‌های صنایع دستی در جنوب و غرب ایران است که آثار تولیدی آن ضمن تامین بازار داخلی به خارج از کشور نیز صادر می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر بازار صنایع دستی، افزود: متاسفانه کرونا بسیاری از فرصت‌های فروش و تولید صنایع دستی کشور را برچیده که منطقه آزاد اروند نیز در این قائده مستثنی نیست.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: هنرمندان و صنعتگرانی که میراث‌داران زنده سنت‌های کهن و اصیل هنری ایران هستند اکنون با وجود همه مشکلات، در مسیر کاری خود پایمردی می‌کنند و شایسته حمایت و تشویق هستند.

قنبری آموزش تجاری‌سازی، تبلیغات و رشد فروش حوزه کسب و کار صنایع‌ دستی را مهم برشمرد و گفت: طی دو سال گذشته دوره‌های مختلفی در حوزه کسب و کارهای صنایع دستی برگزار شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

وی برگزاری دوره‌های آموزش کسب و کار را به صورت وبینار و حضوری عنوان کرد و گفت: اغلب دوره‌ها از سطح یک مقدماتی آغاز شد و تا پیشرفته نیز ادامه دارد تا جایی که اکنون به دنبال برگزاری دوره‌های جامع دانشگاهی هستیم.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به آغاز ثبت نام «اولین دوره MBA صنایع دستی با گرایش بازاریابی» توضیح داد: این دوره در دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب با همکاری معاونت صنایع دستی کل، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.‌

قنبری ادامه داد: این دوره از خردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و همراه با اعطای مدرک معتبر و قابل ترجمه است که صاحبان کسب و کارهای صنایع دستی، دانشجویان، کارکنان معاونت صنایع دستی، سرمایه‌گذاران و سایر علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت «https://free-education-center.wtiau.ac.ir/fa/form/۲۶۲» در آن شرکت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: به منظور حمایت از فعالان صنایع دستی منطقه آزاد اروند، هنرمندان صنایع دستی اروندی که به صورت مستمر در حال فعالیت هستند و در این دوره شرکت کنند و همچنین نمره قبولی را اخذ کنند ۸۰ درصد هزینه‌های دوره از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به آنان عودت داده می‌شود.

کد خبر: ۸۶٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha