۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
شروط برگزاری جلسه شورای عالی کار اعلام شد
معاون وزیر کار در گفتگو با بازار:

شروط برگزاری جلسه شورای عالی کار اعلام شد

معاون تنظیم روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شروط برگزاری جلسه شورای عالی کار برای تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق سال 99 کارگران را اعلام کرد.

حاتم شاکرمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به اینکه ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزاری جلسات و تجمعات با تعداد بالا را ممنوع کرده است جلسه شورای عالی کار در دو هفته اخیر برگزار نشده است.

وی افزود: اگر تا هفته آینده روند مقابله با ویروس کرونا و مهار آن موثر واقع شود و ستاد مقابله با ویروس کرونا شرایط را برای برگزاری جلسات مساعد اعلام کند می توانیم جلسه شورای عالی کار را برای تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق سال 99 کارگران برگزار کنیم.

معاون تنظیم روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پیشنهاد وزارتخانه متبوعش به عنوان نماینده دولت در شورای عالی کار برای میزان افزایش حقوق سال 99 کارگران خاطرنشان کرد: برای تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق سال آینده کارگران منتظر هستیم تا شورای نگهبان نظراتش را درباره پیشنهاد کمیسیون تلفیق برای بودجه سال 99 اعلام کند و تکلیف میزان افزایش حقوق کارمندان مشخص شود تا بر آن اساس بتوانیم درباره میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده تصمیم گیری کنیم.

شاکرمی درصد افزایش حقوق کارگران را منوط به میزان افزایش حقوق کارمندان دانست و تاکید کرد که بعد از تعیین تکلیف افزایش حقوق کارمندان جلسه شورای عالی کار را تشکیل می دهیم زیرا این هم یکی از مولفه های مهم در میزان افزایش حقوق کارگران است.

کد خبر: ۸٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha