۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
اجرای خط انتقال آب از سد طالقان به آبیک سرعت می‌گیرد 
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین:

اجرای خط انتقال آب از سد طالقان به آبیک سرعت می‌گیرد 

قزوین- ملکی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: با خرید لوله های خط انتقال، عملیات انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک سرعت می گیرد.  

یدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار بازار با تشریح روند اجرایی پروژه اظهار داشت:  از اسفند ماه سال گذشته تاکنون با پیگیری های انجام شده تعداد ۱۰۶ شاخه لوله ۱۴۰۰ میلیمتری با پوشش داخلی (معادل ۱۲۸۰ متر) وارد کارگاه شده و عملیات لوله گذاری نیز به طور همزمان در حال اجراست.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف مسئولان استان و شرکت آب منطقه ای در سال جاری تامین آب شرب شهر آبیک است و با توجه به تغییرات دمایی امسال و کاهش میزان بارندگی ها و کم شدن ذخیره آب پشت سدهای کشور، تلاش می کنیم تا بتوانیم هرچه سریعتر مشکل آب شرب این شهر را حل کرده و آب شرب گوارا و با کیفیت را در اختیار مردم شریف و صبور شهر آبیک قرار دهیم.

بهره برداری از پروژه احداث خط انتقال آب شرب از سد طالقان به آبیک تیرماه امسال
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین تصریح کرد: در حال حاضر پیش بینی می شود پروژه احداث خط انتقال آب شرب از سد طالقان به شهرستان آبیک در اواسط تیرماه به بهره ‌برداری برسد.

وی یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و مساعدت مسئولان اجرایی و سیاسی استان در صورت تامین و تزریق بموقع منابع مالی، در زمینه اجرای پروژه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و پیمانکار نیز با افزایش تعداد نیروها و ماشین آلات خود در سه محور و دو شیفت کاری فعالیت می کند که امیدواریم با این اقدامات جهاد گونه زودتر از زمان پیش بینی شده شاهد تحقق وعده تامین آب شرب شهر آبیک باشیم.

انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک با احداث یک خط انتقال به طول ۱۷.۵ کیلومتر و ساخت یک تصفیه خانه اجرایی در حال اجراست.  

کد خبر: ۸۶٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha