۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
تولیدکنندگان مشکلات خود را در سامانه وزارت صمت ثبت کنند
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:

تولیدکنندگان مشکلات خود را در سامانه وزارت صمت ثبت کنند

نیازی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از آغاز به کار سامانه رفع موانع تولید وزارت صمت خبر داد و گفت: تولیدکنندگان می‌توانند مشکلات خود را در آدرس tashil.stsm.ir ثبت کنند.

به گزارش بازار، سید مهدی نیازی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۱۳۹۷ با مصوبه مجلس تشکیل شد و از سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد.

وی افزود: این ستاد در سطح ملی و استانی برای رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی تصمیم گیری می‌کند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه در قانون هم پیش بینی شد که سامانه الکترونیکی برای انجام فعالیت‌های مربوطه راه اندازی شود، گفت: این سامانه بسیار ساده طراحی شده و هر تولید کننده‌ای به آسانی می‌تواند درخواست و مشکل خود را ثبت کند.

به گفته وی از طریق این سامانه کلیه مراحل ثبت و بررسی درخواست و ثبت و پیگیری مصوبات و همچنین الزام برای اجرای آن‌ها، رهگیری، کنترل و نظارت می‌شود.

نیازی افزود: این سامانه هم کمک به تسهیل سازی رفع موانع تولید می‌کند و هم شفاف سازی و نظارت دستگاه‌های اجرایی را برقرار می‌کند.

او با بیان اینکه استفاده از این سامانه آسان است، گفت: هر فعال اقتصادی که تمایل دارد از این سامانه استفاده کند می‌تواند بصورت غیرحضوری درخواستش را ثبت کند و مشکلاتش را در این سیستم به اطلاع مقامات استانی برساند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: این درخواست بر اساس نوع مشکل از طریق فرآیندهای الکترونی در اختیار مراجع ذیربط قرار داده می‌شود.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: دسترسی‌های الکترونی به دستگاه‌های اجرایی استان‌ها داده شده است و پرونده‌های متقاضیان در اختیار عوامل اجرایی استان‌ها قرار می‌گیرد.

نیازی گفت: ممکن است برخی درخواست‌ها نیاز به طرح در کارگروه نداشته باشد و در سیستم به گونه‌ای دیده شده است که دستگاه با اختیارات خود بتواند برخی از این درخواست‌ها را حل و فصل کند و کار سریع‌تر انجام شود.

کد خبر: ۸۶٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha