۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس:

کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند

حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس در پیامی به مناسبت هفته کارگر، گفت: کارگران در خط مقدم تولید کشور و خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان  و چهار باغ  در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته کار و کارگر با صدور پیامی، از کارگران به عنوان بازوان توانمند کشور در راستای تولید، خودکفایی، رشد اقتصادی و تعالی همه جانبه نام برد و با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می‌باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.

بی گمان بخش اعظمی از پیشرفت های ایران اسلامی مرهون زحمات شبانه روزی و کار بی وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرزو بوم است که  با سه باور  باور به خدا، باور به مردم و باور به خود (ما میتوانیم) را در عرصه عمل به خوبی نشان دادند و اوج تجلی این شعار در دوران سخت ترین تحریم های دشمنان علیه  کشور و مردم مشاهدهشد.

ما امروز در یک جنگ بزرگ اقتصادی هستیم و کارگران در خط مقدم تولید کشور و خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارند که ما میتوانیم را با همت و تلاش والای خود در میدان عمل انجام دهند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرارسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش ایران عزیز  که با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه کشور را فراهم می‌نمایند تبریک گفته امید آنکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

کد خبر: ۸۶٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha