۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
۳ جایگاه سوخت در ایلام پلمب شد
معاون سازمان صمت ایلام:

۳ جایگاه سوخت در ایلام پلمب شد

ایلام - معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام گفت: به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی سه جایگاه سوخت در استان پلمب شده است.

عزت الله عبدخانی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: طی چند روز گذشته با گشت مشترک بازرسان صمت ایلام و نماینده دادستانی، تعزیرات بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و شرکت نفت از جایگاه های سوخت شهر ایلام بازرسی به عمل آمده است.

وی افزود: پیرو اخطارهای قبلی از سوی دادستان مرکز استان و به دلیل به مخاطره انداختن سلامت مردم وعدم توجه به توصیه های بهداشتی سه مورد از جایگاه های سوخت پلمب و برای هشت مورد دیگر پرونده تخلف تشکیل شده است.

این مسئول خواستار پیروی تمامی مشاغل و صنوف توزیعی،تولیدی و خدماتی درسطح استان از مصوبات ستادمبارزه با کرونا و دادستانی درراستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شد و خاطر نشان کرد: حفظ سلامت مصرف کنندگان هدف اصلی ماست و با متخلفان وفق مقررات برخورد قانونی می شود.

وی عنوان کرد: همچنین به دنبال شرایط ایجاد شده در جامعه و اضطراب و ترس برخی شهروندان از شیوع ویروس کرونا و لزوم نظارت بیشتر بر نانوایی های سطح شهرستان ایلام از حیث کنترل قیمت، کیفیت و رعایت موازین بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا، گشت ویژه با حضور بازرسان دستگاه های نظارتی در راستای رصد فعالیت نانوایی ها تشکیل شده است.

عبدخانی افزود: به منظور مقابله با گران‌ فروشی و احتکار کالاهای بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده از جمله دستکش و ماسک، گشت‌های ویژه در این ایام تشکیل شده است با دقت وضعیت بازار را رصد می کنند.

کد خبر: ۸٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha