۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
اختصاص ۹۱۸ میلیارد تومان اعتبار به توسعه آب و فاضلاب همدان
حاجی بابایی خبر داد:

اختصاص ۹۱۸ میلیارد تومان اعتبار به توسعه آب و فاضلاب همدان

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۹۱۸ میلیارد تومان اعتبار به توسعه آب و فاضلاب همدان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان همدان؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی افزود: دو هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان اعتبار به‌تازگی برای توسعه و تکمیل طرح‌های در حال اجرای صنعت آب و برق استان همدان جذب شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بی‌نظیری در زمینه تقویت شبکه‌های آبرسانی، تصفیه‌خانه و تولید برق صورت‌گرفته و توسعه این صنعت در استان همدان ستودنی است، عنوان کرد: در این راستا ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه این صنعت در استان همدان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث مدل دوم تصفیه‌خانه شهر همدان نیز ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، عنوان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت این تصفیه‌خانه از ۶۴۰ به ۱۲۸۰ لیتر در ثانیه می‌رسد تا هرآنچه آب در شهر همدان مصرف می‌شود، تصفیه شود.

حاجی‌بابایی اظهار کرد: آب حاصل از تصفیه‌خانه همدان در صنایع مختلف و نیروگاه شهید مفتح مصرف می‌شود و این اقدام برای چرخه تولید و مصرف آب در استان کار بزرگی است.

وی با اشاره به اختصاص ۹۱۸ میلیارد تومان اعتبار ویژه توسعه آب و فاضلاب همدان، گفت: در این راستا ۵۰۰ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و ۴۱۸ میلیارد تومان دیگر نیز در حال انجام است.

کد خبر: ۸۶٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha