۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
اصلاح و تعدیل ۱۶۵ حلقه چاه مجاز در شهرستان اسدآباد
مدیرعامل آب‌ منطقه‌ای همدان اعلام کرد:

اصلاح و تعدیل ۱۶۵ حلقه چاه مجاز در شهرستان اسدآباد

همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: اصلاح و تعدیل ۱۶۵ حلقه پروانه بهره برداری چاه مجاز در شهرستان اسدآباد از ۱۰ میلیون و ۹۳۲ هزار متر مکعب برداشت از منابع آب زیرزمینی جلوگیری کرده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، منصور ستوده گفت: اصلاح و تعدیل ۱۶۵ حلقه پروانه بهره برداری چاه مجاز در شهرستان اسدآباد از ۱۰ میلیون و ۹۳۲ هزار متر مکعب برداشت از منابع آب زیرزمینی جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به کاهش بارندگی در سال آبی جاری لزوم توجه بیشتر به کنترل مصرف آب به ویژه در بخش کشاورزی را خواستار و هماهنگی و همکاری بیشتر ادارات و سازمانهای مرتبط با این مجموعه شد.

انسداد ۴۶۹۱ چاه غیرمجاز درهمدان
ستوده با اشاره به انسداد چهار هزار و ۶۹۱ چاه غیرمجاز از سال ۹۳ تاکنون، یادآور شد: حاصل این میزان انسداد چاه غیرمجاز جلوگیری از برداشت ۲۹۱ میلیون مترمکعب آب از منابع زیرزمینی بوده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ نیز ۶۱۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شده که به واسطه آن از برداشت ۱۷.۵ میلیون مترمکعب آب جلوگیری شده و امسال نیز انسداد چاه‌های غیرمجاز جزء برنامه‌های سازگار با کم آبی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان  با بیان اینکه پنج هزار و ۱۷۰ کنتور هوشمند در استان همدان نصب شده است، ابرازامیدواری کرد امسال به صورت ۱۰۰ درصدی برنامه نصب کنتور اجرایی شود.

کد خبر: ۸۶٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha