۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
شرق مازندران قطب صنعتی است/ ایجاد پتروشیمی در امیرآباد
نماینده مردم بهشهر در مجلس:

شرق مازندران قطب صنعتی است/ ایجاد پتروشیمی در امیرآباد

بهشهر- شریعتی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگا گفت: با توسعه طرح های صنعتی، شرق استان به عنوان قطب صنعتی استان مازندران تبدیل شده است.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر با توسعه طرح های صنعتی شرق استان به عنوان قطب صنعتی در استان تبدیل شده است، زیرساخت های لازم برای توسعه صنعتی در شرق استان از جمله بهشهر فراهم شده است.

وی افزود: همچنین در شهرک صنعتی گلوگاه ظرفیت های خوبی ایجاد شده و به زودی با راه اندازی واحدهای صنعتی، نرخ بیکاری در گلوگاه به صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه طبق افق چشم انداز، برای راه اندازی واحدهای بزرگ تولیدی در شرق استان برنامه ریزی شده است.

شریعتی با عنوان اینکه زمانی مردم منطقه با سوت کارخانه چیت سازی از خواب بیدار می شدند و اکنون این کارخانه تخریب و تعطیل شده است، افزود: با توسعه و اجرای شهرک بزرگ شهرک صنعتی دوباره ترافیک اشتغال و صنعت در منطقه ایجاد می شود.

این نماینده مجلس یادآور شد: واحدهای بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی شهید سلیمانی در شرق استان راه اندازی می شود و جوانان منطقه از رنج بزرگ بیکاری خلاص خواهند شد.

وی گفت: اکنون بیکاری درد و رنج بسیاری از خانواده ها است و تلاش می شود نسبت به اجرای طرح های بزرگ از جمله پتروشیمی در منطقه اقدام شود و بنا داریم تا قبل از پایان دولت، مراسم کلنگ زنی پتروشیمی انجام شود.

شریعتی ادامه داد: سرمایه گذاری خوبی برای ساخت پتروشیمی در منطقه جذب شده است و پروژه پتروشیمی امیرآباد مازندران در هیئت دولت مصوب و ابلاغ شده است.

کد خبر: ۸۶٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha