۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
لزوم دقت عمل در استقرار صحیح واحدهای تولیدی همدان در شهرک‌های صنعتی
معاون استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم دقت عمل در استقرار صحیح واحدهای تولیدی همدان در شهرک‌های صنعتی

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: واحدهای تولیدی همدان باید به‌درستی در شهرک‌های صنعتی مستقر شوند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ ظاهر پورمجاهد پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان تاکید کرد: پشتیبانی و حمایت از واحدهای تولیدی در راستای شعار سال در اولویت قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بابیان اینکه تلاش می‌شود واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی به‌درستی مستقر شوند تا به نحو مطلوب‌تری در راستای شعار سال فعالیت کنند، افزود: تلاش ما حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی بوده و این یک اولویت است.

وی با اشاره به صدور یک هزار و ۳۰۰ جواز تاسیس در سال گذشته در بخش صنعت گفت: این مهم حاکی از رشد فزاینده سرمایه گذاری در استان همدان دارد اما باید این واحدها را پشتیبانی و حمایت کرد تا به مرحله بهره برداری برسند.

پورمجاهد با اشاره به اینکه ما بیش از ۳۵۰ واحد تولیدی داریم‌ که ۵۰ درصد آنها در حال نصب ماشین آلات هستند، گفت: تولیدکنندگان، مجریان طرح های سرمایه گذاری و صاحبان صنایع چنانچه در فرآیند فعالیت دچار مشکلاتی شوند می توانند با مرکز بررسی مشکلات واحدهای تولیدی ارتباط گرفته و مسائل خود را مطرح کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با یاداوری اینکه کارشناسانی از بانک های استان و دستگاه های اجرایی در مرکز بررسی مشکلات واحدهای تولیدی حضور دارند و مشکلات و مسائل مطرح شده را به طور کارشناسی بررسی و تا رسیدن به نتیجه پیگیر خواهند بود، افزود: همدان در زمینه جذب سرمایه گذار رشد چشمگیری داشته و با وجود مشکلات فراوان ناشی از تحریم بخش خصوصی توانسته در این عرصه ورود موفقی داشته باشد.

پورمجاهد از شرکت شهرک های صنعتی و بانکها خواست واحدهای تازه تاسیس را یاری کرده و شرایط را برای دریافت تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش تا رسیدن به مرحله تولید آسان سازی کنند.

کد خبر: ۸۵٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha