۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
۷ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

۷ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند

نیکزاد، نایب رئیس مجلس گفت: هفت هزار راننده تاکسی تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار ندارند که مقرر شد اسامی آنها مشخص و تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی نیک زاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز(سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه) خود در زمینه پیگیری مشکلات بیمه رانندگان تاکسی استان تهران، گفت: رانندگان تاکسی خصوصا در استان تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده‌اند و تعداد زیادی از این افراد پس از مبتلا شدن به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای با تاکید بر اینکه حدود ۷ هزار نفر از رانندگان تاکسی تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند، عنوان کرد: ۷ هزار راننده تاکسی تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار ندارند که در نشست امروز مقرر شد اسامی آنها مشخص و جایگزین افرادی که در حال حاضر راننده تاکسی نیستند اما در قالب این شغل بیمه شده‌اند، شوند.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی ۱۱۰ هزار راننده تاکسی تهران را تحت پوشش بیمه ای قرار داده است.

کد خبر: ۸۵٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha