۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
گرانی مرغ ریشه در بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها دارد
نماینده مردم زاهدان در مجلس:

گرانی مرغ ریشه در بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها دارد

زاهدان- مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود مرغ در بازار مصرف ریشه در بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها دارد.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهارداشت: بررسی ها نشان می دهد علاوه بر سوء مدیریت گسترده در کشور، کمبود مرغداری در برخی استانها از جمله استان سیستان و بلوچستان، سبب برخی کمبودها در بازار مصرف شده است.

وی با ابراز گلایه از اعمال تحریم داخلی توسط برخی استانها گفت: اینکه مشاهده می‌شود با بروز کمبود مرغ در استانی مانند سیستان و بلوچستان، استانهای دیگر و استانهای همجوار که در طول سال مرغ مورد نیاز این استان را تامین می کردند، از ارسال مرغ خودداری می‌کنند و هموطنان خودشان را مورد تحریم داخلی قرار می‌دهند از هیچ منظری قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: معمولا استانهایی که مرغ مصرفی ما را تامین می کنند با مشاهده کمبودها در استان خودشان تلاش خود را برای تامین نیاز خود بکار می گیرند و از صادرات مرغ به دیگر نقاط جلوگیری می کند.

وی با اشاره به کمبود مرغ که از اواخر سال۹۹ و نوروز۱۴۰۰ مشکلات زیادی را برای مردم در سراسر کشور، به ویژه استان سیستان و بلوچستان ایجاد کرده بود،تصریح کرد: لازم است تا وزارت جهاد کشاورزی باید هرچه سریعتر با تسهیل و تسریع در صدور مجوزها و اعمال سیاستهای حمایتی، پشتیبانی و مانع زدایی به رفع این مشکلات اقدام کند.

کد خبر: ۸۵٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha