۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
اجرایی شدن ۶ هزار طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در استان ایلام
مدیر توسعه و تحقیق بنیاد برکت خبر داد؛

اجرایی شدن ۶ هزار طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در استان ایلام

ایلام- مدیر توسعه و تحقیق بنیاد برکت از اجرایی شدن شش هزار و ۳۹۱ طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن کال وندی ظهر دوشنبه در دیدار با استاندار ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: شش هزار و ۳۹۱ طرح اشتغالزایی تاکنون در استان اجرایی شده و دو هزار طرح دیگر برای سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با کمک این تعداد طرح برای ۱۹ هزار نفر در سطح استان ایجاد اشتغال شده و در سامانه رصد وضعیت اشتغال و بیمه این افراد ثبت شده است.

کال وندی تصریح کرد: تاکنون بنیاد برکت در ۲۹۵روستا، ۲۵بخش و ۹شهرستان استان در مناطق روستایی و محروم طرح اشتغالزا اجرایی کرده است.

وی از نهادها و سازمانهای دولتی، شرکت ها و خیرین استان خواست که به بنیاد برای ایجاد اشتغال بیشتر کمک کنند.

کال وندی گفت: بنیاد برکت ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای اجرای یک هزار و ۲۵۰طرح دیگر در این استان در نظر گرفته تا بتواند به بهبود وضعیت معیشت و اشتغال مردم استان به ویژه در مناطق محروم کمک کند.

بنیاد برکت ظرفیت های ویژه ای برای توسعه استان دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: بنیاد برکت ظرفیت های ویژه ای برای ایجاد اشتغال و تولید در مناطق روستایی و محروم کشور دارد.

جهانگیر رستمزاد عنوان کرد: ظرفیت های این بنیاد در استان ناشناخته مانده که با تشریح اقدامات و عملکرد آن می توان این پتانسیل ها را به مردم معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام ظرفیت های ویژه ای در بحث گردشگری، مرز، نفت و گاز، اربعین، کشاورزی و کانی های غیر فلزی دارد، گفت: مهمترین سرمایه اصلی این استان مرزی جوانان غیرتمند و تحصیل کرده ای هستند که با فراهم شدن زمینه شغلی می توانند در توسعه استان و کشور مفید باشند.

وی از نمایندگان بنیاد برکت در استان خواست اشتغال ایجاد شده و سرمایه گذاری انجام شده توسط این بنیاد را در قالب گزارش های عملکردی تشریح کنند تا مردم بیشتر با اقدامات آنها آشنا شوند.

کد خبر: ۸۵٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha