۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
شمار پروازهای فرودگاه بین المللی ساری افزایش یافت
مدیرکل فرودگاه های مازندران:

شمار پروازهای فرودگاه بین المللی ساری افزایش یافت

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه های مازندران از افزایش شمار پروازهای فرودگاه بین المللی شهدای ساری به ۱۲۸ سورتی در هفته خبر داد.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شمار پروازهای فرودگاه شهدای ساری به ۱۲۸ سورتی پرواز رفت و برگشت در هفته رسیده است، افزود: مقاصد پروازی نیز در این فرودگاه افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هر هفته به مقصد شهرهای مشهد، تهران، بندرعباس، عسلویه، شیراز، اصفهان، کیش و تبریز پرواز انجام می شود.

وی با اشاره به بازگشت بسیاری از شرکت های هواپیمایی برای ارائه خدمات پروازی در فرودگاه های استان از جمله ساری گفت: ایرلاین وارش، ایران ایر، آسمان، آتا،پاسپین در این فرودگاه خدمات ارائه می دهند.

وطنخواه با بیان اینکه شمار پروازها در فرودگاه های استان روند افزایشی یافته است، ادامه داد: با توجه به دوران کرونا طبق پروتکل های بهداشتی، ۶۰ درصد ظرفیت مسافری پروازها استفاده می شود.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اجرای طرح های مختلف عمرانی در فرودگاه های استان گفت: طی سه سال اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در فرودگاه های استان هزینه شده است.

سه فرودگاه در مازندران خدمات پروازی ارائه می دهد.

کد خبر: ۸۵٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha