۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
آیا ب‌ام‌ و «ام۲» با قدرت ۱۳۰۰ اسب بخاری به بازار می‌آید؟
باواریایی‌ها به دنبال افزایش قدرت

آیا ب‌ام‌ و «ام۲» با قدرت ۱۳۰۰ اسب بخاری به بازار می‌آید؟

گروه خودروسازی ب‌ام‌و قصد دارد برای جشن ۵۰ سالگی سری «ام» خودرو پر قدرت خود یعنی ام ۲ الکتریکی را با قدرت ۱۳۴۱ اسب بخار تولید و عرضه کند.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی ب‌ام‌ و به دنبال تولید یک خودرو با قدرت ۱۳۴۱ اسب بخار است. هرچند این خبر تاکنون تایید نشده است. اما منبع انتشار این موضوع تاکید کرده که از یک منبع معتبر نقل شده است.

اما برنامه اصلی ب‌ام‌و  برای تولید خودرو پر قدرت چیست؟
براساس اخبار منتشر شده، ب‌ام‌و  قصد دارد که در جشن ۵۰ سالگی ام خودرو پر قدرت خود یعنی ام ۲ الکتریکی را در سال ۲۰۲۲ رونمایی و معرفی کند.

در گذشته نه چندان دور نیز شنیده می‌شد که ام ۲ توانسته در پیست نوربرگ رینگ به سرعت صفر تا صد در حدود ۲.۵ ثانیه دست یابد، این مساله معنای دور کامل را کمتر از هفت دقیقه در این پیست داشته است.

تازمانی که این خودروساز آلمانی به طور رسمی تولید خودرو را رونمایی نکند یا خبر را تایید نکند، موضوعات این قبیل برای علاقمندان به خودرو پذیرفته نیست. هرچند که برنامه واضحی برای الکتریکی سازی ام ۲ برای سال ۲۰۲۲ وجود ندارد و یا ب‌ام‌و تمایل به معرفی این  موضوع ندارد.

هدف این پروژه به نقل ازمنابع آگاه شروع شده است، ب‌ام‌دبلیو نیز به دنبال تولید یک خودرو الکتریکی برای جشن ۵۰ سالگی است. احتمالا این موضوع نیز در ژانویه به طور غیرمستقیم منتشر شود. هرچند که در ماه گذشته آزمایش الکتریکی بدنه ام۲ انجام شده است. در بین فاصله محوری، محل تعبیه باتری‌ها است که می‌تواند کمک به افزایش پیمایش کند.

باید منتظر بود و دید که سیستم الکتریکی باورایایی‌ها این بار کمک می‌کند که محصول جدید آن‌ها به ۱۳۰۰ اسب بخار دست یابد. تولید ب‌ام‌و ام۲ آی ممکن هست با پیشرانه الکتریکی رقبا های پرکار خود را به چالش جدی دعوت خواهد کرد.

کد خبر: ۸۵٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha