۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن در اردبیل/ پشتیبان طرح اقدام ملی مسکن هستیم
مدیر شعب بانک مسکن اردبیل خبر داد

پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن در اردبیل/ پشتیبان طرح اقدام ملی مسکن هستیم

اردبیل- مدیر شعب بانک مسکن اردبیل گفت:سال گذشته بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب این بانک در استان پرداخت شد.

ابوالفضل کوهی‌فر در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بانک مسکن بعد از پشتیبانی و حمایت موفقیت‌آمیز در اجرای طرح ملی مسکن مهر سعی کرده تا در طرح جدید اقدام ملی مسکن نیز پشتیبان تولیدکنندگان مسکن و متقاضیان باشد.

وی تصریح کرد: بانک مسکن با پرداخت تسهیلات برای ۶۲ هزار واحد مسکن مهر در جای جای استان اردبیل، بیشترین عملکرد را در بین استان‌های همتراز و هم درجه داشته و بهترین شرایط را برای متقاضیان مسکن مهر فراهم کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن اردبیل گفت: همه پرداختی‌های بانک مسکن در قالب طرح مسکن مهر به مرحله تقسیط رسیده و بازپرداخت این تسهیلات را با شرایط مناسب از سوی دریافت‌کنندگان واحدهای مسکونی شاهد هستیم.

کوهی‌فر افزود: در سال گذشته بانک مسکن استان اردبیل به مانند سال‌های قبل در پرداخت تسهیلات مختلف به متقاضیان در بین ۱۲ استان همتراز نظیر قم، یزد، سمنان و لرستان جایگاه اول را به دست آورده است.

وی رقم پرداخت تسهیلات را در سال گذشته بالغ بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین تسهیلات پرداختی مربوط به حوزه مسکن و تأمین سرپناه برای گروه‌های مختلف جامعه بوده است.

کوهی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تاکید مدیران بانک مسکن در یک اقدام خیرخواهانه ما به ساخت مدرسه نیز ورود پیدا کردیم که امیدواریم با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس به تکمیل واحدهای آموزشی در مناطق محروم کمک کنیم.

وی اضافه کرد: در نشستی که با مدیریت نوسازی و تجهیز مدارس داشتیم، قرار شد با هماهنگی مجموعه نوسازی و تجهیز مدارس واحدهای آموزشی اولویت‌دار با پیش‌بینی هزینه‌کرد تکمیل این پروژه‌ها اعلام شده تا با مشارکت بانک مسکن شاهد تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای آموزشی مورد نظر در مناطق مختلف استان باشیم.

کوهی‌فر بیان کرد: امیدواریم در کنار مشارکت فراگیر بانک مسکن در کمک به خیرین مسکن‌ساز، در حوزه مدرسه‌سازی نیز بتوانیم کارنامه‌ای قابل قبول ارائه کنیم.

مدیر شعب بانک مسکن اردبیل با استقبال از پویش ملی آجر به آجر اظهار کرد: مدیران و کارکنان بانک مسکن نیز قطعا در این امر خداپسندانه یاریگر مجموعه نوسازی مدارس خواهند بود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی و پرورشی در سطح استان باشیم.

کد خبر: ۸۵٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha