۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
 ۸ طرح آبرسانی روستایی در مناطق محروم زنجان اجرا می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان :

۸ طرح آبرسانی روستایی در مناطق محروم زنجان اجرا می شود

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان از اجرای هشت طرح آبرسانی روستایی در مناطق محروم و دور افتاده شهرستان زنجان با مشارکت بنیاد علوی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علیرضا جزء قاسمی از اجرای هشت طرح آبرسانی روستایی در مناطق محروم و دور افتاده شهرستان زنجان با مشارکت بنیاد علوی خبر داد و گفت: این روستاها شامل مجتمع آبرسانی ساری کند علیا، ساری کند سفلی، اورجک، قره آغاج علیا و قره آغاج سفلی و همچنین سه روستای اوراچی، اسلام آباد و قره بلاغ است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد علوی و حدود پنج میلیارد ریال نیز توسط شرکت آبفای استان زنجان تامین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به مجتمع آبرسانی ساری کند شامل احداث یک دهنه قنات، یک باب سیل بند با حجم ۵۰ متر مکعب، تکمیل و ترمیم خط انتقال قدیمی و اصلاح شبکه و خط انتقال جدید به طول  سه هزار و ۵۰۰ متر است.

جزءقاسمی تاکید کرد: آبرسانی به روستاهای اوراچی و اسلام آباد نیز با اعتبار دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی شامل تکمیل خط انتقال، ترمیم قنات و اصلاح شبکه توزیع آب در دست اجرا قرار دارد.

وی گفت:طرح آبرسانی به روستای قره بلاغ در بخش مرکزی شهرستان زنجان نیز شامل ۱۱۲۰ متر احداث شبکه توزیع آب و حوضچه مقابل مخزن بود که این طرح تکمیل شده اجرای آن به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: از دیگر طرح‌های مشارکتی با حضور بنیاد علوی جهت آبرسانی در روستاهای استان زنجان در آینده، آبرسانی به ۱۴ روستا با اعتباری معادل ۲۵ میلیارد ریال برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر: ۸۵٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha