۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
۴۳ درصد تسهیلات در زنجان به بخش صنعت و معدن اختصاص یافت
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان:

۴۳ درصد تسهیلات در زنجان به بخش صنعت و معدن اختصاص یافت

زنجان- دادگر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: طی سال گذشته بیشترین پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان مربوط به بخش صنعت و معدن و معادل ۴۳ درصد بوده است.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شبکه بانکی استان زنجان طی سال گذشته در پرداخت تسهیلات خوش درخشید،گفت: طی سال گذشته پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد دارد. 

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیشترین پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان مربوط به بخش صنعت و معدن بوده است،اظهار کرد: ۴۳ درصد تسهیلات پرداختی در این بخش است. 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: از کل منابع بانکها طی سال گذشته بیش از ۸۹ درصد برای پرداخت تسهیلات بوده است که در سال ۹۷ این میزان ۸۰ درصد بود. 

دادگر با بیان اینکه جلسات ستاد تسهیل و رفع  موانع تولید در استان به خوبی برگزار می شود،تاکید کرد: شبکه بانکی در این جلسه حضور پر رنگی دارد و طی سالجاری هم  در پرداخت تسهیلات به واحدهای تعطیل و تملک شده برنامه ریزی و مدیریت لازم را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شبکه بانکی موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه، نوسازی و بهسازی است، گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغال خوبی در استان ایجاد می شود. 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان تصریح کرد: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیلات پرداخت می کند.

کد خبر: ۸۵٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha