۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
 رشد ۱۵ درصدی پروازهای فرودگاهی در مازندران
مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد؛

رشد ۱۵ درصدی پروازهای فرودگاهی در مازندران

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: تعداد پروازهای نوروزی در فرودگاه‌های استان نسبت به سال قبل رشد ۱۵ درصدی داشته است.

سعداله وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل ها در انجام خدمات پروازی در دوران شیوع کرونا اظهار داشت: یکی از مفاد پروتکل ها بر این است که ظرفیت پروازها در دوران کرونا ۶۰ درصد باشد.

وی با بیان اینکه در فروردین امسال به رغم مهیا بودن تمامی شرایط نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان پروازها ۱۵ درصد افزایش یافت، گفت: در مجموع سه هزار و ۱۹۰ نفر در ایام نوروز در قالب ۱۳۴ پرواز در استان جابجا شدند.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اظهار اینکه تست کرونا از مسافران در فرودگاه های استان انجام می شود، یادآور شد: خوشبختانه هیچ تست مثبتی از مسافران پروازها نداشتیم.

وطنخواه یادآور شد: در مجموع در سال گذشته نسبت سال ۹۸ حدود ۲۳ درصد در انجام پروازها و ۴۲ درصد در تعداد مسافران با کاهش مواجه بودیم و شمار مسافران به ازای هر پرواز به نصف رسیده بود.

وی تصریح کرد: همچنین در پروازهای اهواز به دلیل شرایط کرونایی این استان سعی شد نسبت به اعمال و تشدید محدودیت ها اقدام شود و نسبت به کاهش پرواز اقدام شده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اجرای پروژه های مختلف در فرودگاه های استان گفت: اجرای این طرح در مجموع به ارتقای وضعیت ایمنی در پروازها کمک زیادی خواهد کرد.

سه فرودگاه در مازندران فعال است.

کد خبر: ۸۵٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha