۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
لزوم اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه فروسیلیس در ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد:

لزوم اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه فروسیلیس در ملایر

همدان - بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای طرح‌های مرتبط حوزه فروسیلیس ها در ملایر به منظور ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر شد.

هادی بیگی نژاد در حاشیه بازدید از شهرک امام رضا (ع) ملایر و دیدار با فعالان عرصه صنعت این شهرستان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پارسال عملیات اجرایی کارخانه فروسیلسیوم با ظرفیت تولید ۳۵ هزار تُن و رقم سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی جوکار آغاز شد.

بیگی نژاد در بازدید از برخی واحدهای صنعتی فعال و یا در حال ساخت فروسیلیس شهرک امام رضا (ع) ضمن تاکید بر لزوم درآمدزایی و ثروت آفرینی برای کشور خواستار اجرای طرح‌های مرتبط در حوزه فروسیلیس ها در راستای ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز بزرگترین مانع در مسیر راه‌اندازی صنایع، طرح‌های تولیدی و صنعتی و به ویژه کشاورزی و دامداری، کمبود آب است که این کمبود در ملایر مشهود است، گفت: در حال حاضر طرح‌های بزرگی در حوزه دامپروری، دامداری، کشاورزی، کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان در دست اجرا است که نباید به دلیل کمبود آب معطل بماند.

وی با یادآوری اینکه شهرک صنعتی امام رضا (ع) دارای چندین واحد فعال و در حال ساخت در زمینه فروسیلیس است، افزود: این شهرک اشتغال خوبی برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی برق، مکانیک و مواد ایجاد کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت دانشگاه ملایر در تربیت مهندسین مرتبط باید جلسه‌ای برای ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و ایجاد زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان بومی دانشگاه ملایر در واحدهای فروسیلیس شهرستان برگزار شود.

کد خبر: ۸۵٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha