۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
کسبه همدان توانایی پرداخت اقساط بانکی و چک های خود را ندارند
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان:

کسبه همدان توانایی پرداخت اقساط بانکی و چک های خود را ندارند

همدان - عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان گفت: کاسبانی که به دلیل محدودیتهای کرونایی واحد خود را تعطیل کرده اند توانایی پرداخت اقساط بانکی و چک های خود را ندارند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف همدان؛ احمد گازرانی گفت: وقتی ستاد مدیریت کرونا تصمیم بر تعطیلی بازار و اصناف می‌گیرد باید دستورالعملی هم برای بانک‌ها مشخص شود تا کسبه نگرانی پرداخت قسط و چک‌هایشان را نداشته باشند.

وی افزود: وقتی بازار تعطیل است درآمدی وجود ندارد که کسبه نسبت به پرداخت تعهداتشان پایبند باشند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف همدان با گلایه از اینکه بانک‌ها همکاری خوبی با کسبه نداشته و در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط جریمه‌هایی را اعمال می‌کنند، عنوان کرد: مسئولان باید شرایط  کسب و کار کساد بازاریان را درک کرده و در زمان تعطیلی مشاغل، بانک‌ها را هم تعطیل کنند.

گازرانی با بیان اینکه شرکت‌های خدماتی مانند شرکت آب، گاز، برق و تلفن نیز هیچ گونه مراعاتی نداشته و مدام تماس و پیامک‌های حاوی تهدید قطعی خدمات را برای کسبه ارسال می‌کنند، اظهار کرد: وقتی بازاریان برای کمک به بهبود شرایط و عبور از بحران کرونا حاضر به تعطیلی محل کار خود می‌شوند شرکت‌های خدماتی، بانک‌ها، اداره مالیات و عوارض شهرداری نیز باید از کسبه حمایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی اصناف ضربه بزرگی به بدنه اصناف وارد کرده است، اضافه کرد: تاکنون هیچ بسته حمایتی برای بازاریان تدارک دیده نشده است.

کد خبر: ۸۵٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha