۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
دو هزار و ٩۵ نفر از طریق کاریابی های استان همدان مشغول به کار شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان:

دو هزار و ٩۵ نفر از طریق کاریابی های استان همدان مشغول به کار شدند

همدان - همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: دو هزار و ۹۵ نفر نیروی انسانی در سال گذشته از طریق کاریابی های استان همدان مشغول به کار شدند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان، سید احمد توصیفیان گفت: دو هزار و ۹۵ نفر نیروی انسانی در سال گذشته از طریق کاریابی های استان همدان مشغول به کار شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در خصوص نقش و جایگاه کاریابی های غیر دولتی گفت: یکی از مسائل و مشکلات عمده ای که طی سالهای اخیر با آن مواجه بوده ایم موضوع بیکاری، به ویژه بیکاری در بین جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

توصیفیان گفت: ورود به عرصه کار در زندگی هر فردی یکی از مهمترین مراحل زندگی وی محسوب می شود و افراد برای بقای خود به کار و تلاش نیاز دارند.

وی افزود: در این میان دفاتر کاریابی به عنوان بازوان اجرایی وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی از جمله ابزارهای کارآمدی هستند که با ورود خود به بازار کار و شناسایی فرصت‌های شغلی می‌توانند تأثیر مناسبی در کاهش هزینه‌ جستجوی شغل ایفاء کنند.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: سال گذشته تعداد دو هزار و ۹۵ نفر از طریق کاریابی های غیر دولتی استان همدان بکار گمارده شدند.

کد خبر: ۸۵٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha