۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
پروژه ۲۴۳ واحدی «دژچنار» ملایر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

پروژه ۲۴۳ واحدی «دژچنار» ملایر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

همدان - حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه مساکن مهر شهرستان ملایر خبر داد و گفت: پروژه ۲۴۳ واحدی «دژچنار» تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه مساکن مهر شهرستان ملایر خبر داد و گفت: پروژه ۲۴۳ واحدی «دژچنار» تا پایان خردادماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی بابیان اینکه تا کنون از ۴۳۲ واحد این پروژه ۲۴۰ واحد آن در مراحل قبلی با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل متقاضیان داده شده است، گفت: از این میان ۱۹۲ واحد از پروژه مذکور شامل ۳۲ بلوک ۶ واحدی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی روبه اتمام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآورشد: با توجه به وضع موجود پیش بینی می شود تا پایان خردادماه سالجاری این پروژه به بهره برداری برسد.

تلاش برای  تکمیل امکانات و زیرساخت‌های مسکن مهر
حسینی با تأکید بر اینکه در بخش امکانات و زیرساخت‌های مسکن مهر نیز تلاش شده امکانات را برای ساکنان منطقه فراهم کنیم، اضافه کرد: در این زمینه دو مدرسه احداث و یک باب مسجد نیز ساخته شده و اقدامات بعدی برای تکمیل تسهیلات رفاهی پروژه با پیگیری‌ در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان همچنین با اشاره به اهمیت اجرای پروژه باز آفرینی شهری در استان همدان از آغاز عملیات بهسازی، جداره سازی و کفسازی بازار و محله باغ نظر فامنین خبر داد و عنوان کرد: این پروژه با هدف احیاء بافت تاریخی شهر فامنین، افزایش کیفیت زندگی کسبه و ساکنین این محله برنامه ریزی و آغاز شده است.

اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بازآفرینی به اجرای عملیات بهسازی، جداره سازی و کفسازی بازار و محله باغ نظر فامنین

حسینی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر فامنین و وجود آزاد راه تهران _همدان در مسیر این شهر اجرای این پروژه تاثیر بسزایی در افزایش گردشگری شهر فامنین خواهد داشت.

وی یادآور شد: فاز اول این پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بازآفرینی آغاز شده و امیدواریم در سال آینده نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای فاز بعدی به این پروژه تخصیص یابد.

کد خبر: ۸۵٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مصطفی RO ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      0 0
      آقا به داد این مسکن دژچنار برسید دارن ...کسی هم نیست رسیدگی کنه فقط دارن ... میکنن چی داری میگی پیشرفت کرده