۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
تعطیلی طولانی مدت واحدهای صنفی خسارت زا است/ انتقاد از سیاست های متناقض
در گفتگو با بازار مطرح شد

تعطیلی طولانی مدت واحدهای صنفی خسارت زا است/ انتقاد از سیاست های متناقض

چالوس- شعبانپور، رئیس اتحادیه مشاوران املاک چالوس تعطیلی واحدهای صنفی از یک سو و فعال بودن سازمان های مرتبط با اصناف از سوی دیگر را نوعی بی انصافی دانست و گفت: تعطیل واحدهای صنفی خسارت زا است.

علیرضا شعبان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اصناف آماده اجرا و رعایت هر نوع پروتکل های بهداشتی در دوران کرونایی هستند از سیاست های متناقض و تبعیض گونه در تعطیلی اصناف انتقاد کرد و گفت: از یکسو برای واحدهای صنفی گروه های شغلی دو تا چهار تعطیلی قائل هستند و از سوی دیگر سازمان های مرتبط با اصناف نظیر مالیات و بانک ها دایر و فعال هستند.

وی افزود: اصناف همواره در رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری با متولیان امر پیشگام بودند و باید سیاست های متناقض در این حوزه برطرف شود.

وی با بیان اینکه تعطیلی های غیرکارشناسی به اصناف مختلف از جمله حوزه مشاوران املاک خسارت های زیادی وارد کرده است، گفت: تعطیلی واحدهای صنفی و فعالیت سازمان های مرتبط با اصناف به هیچ وجه منطقی و کارشناسی نیست.

شعبان پور از اعضای تحت پوشش اتحادیه و اصناف خواست تا نسبت به رعایت و توجه به پروتکل های بهداشتی حساسیت و دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش بازار وضعیت ۱۹ شهرستان مازندران قرمز و نارنجی است و تعطیلی اصناف گروه شغلی دو تا چهار از جمله مشاوران املاک نیز در هفته جاری تمدید شده است. جمعی از اصناف و فعالان بازار شهرستان چالوس ظهر امروز با حضور در فرمانداری خواستار بازگشایی مغازه هایشان شدند و عنوان کردند تعطیلی طولانی مدت در حالی است که اصناف نیز با مشکلاتی نظیر اجاره مغازه، منزل، حقوق کارگر و غیره روبرو هستند.

کد خبر: ۸۵٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha