۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
«سغدیر» تنها فروشنده بود
طی فروردین ماه؛

«سغدیر» تنها فروشنده بود

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، تنها فروشنده چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود سودی کسب نکرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با سرمایه ۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹ هزار و ۲۰۱ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۷ هزار و ۹۶۳ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد. ارزش شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر نیز با افزایش ۳ هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال معادل ۶۱ هزار و ۸۵۸ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال محاسبه شد.

سغدیر تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۲۴۵ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی سهام هیچ شرکت بورسی را نخرید.

کد خبر: ۸۵٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha