۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
مصرف گاز ۲۱۹ هزار مشترک خانگی در فارس رایگان شد
مدیرعامل شرکت گاز فارس :

مصرف گاز ۲۱۹ هزار مشترک خانگی در فارس رایگان شد

شیراز- مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: با اجرای طرح بخشودگی گازبهای مشترکان خانگی ۲۱۹ هزار و ۱۹۲ مشترک خانگی از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار شده اند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز فارس، غلامعباس حسینی افزود: طرح بخشودگی گازبهای مشترکان خانگی با هدف تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز و ترغیب مشترکان پرمصرف به تغییر رفتار مصرف اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی همچنین  ۳۴۷ هزار و ۶۲۷ مشترک شهری و روستایی از تخفیف ۱۵ درصدی قبوض گاز بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس از اعمال مجموعا بیش از ۴۰ میلیارد ریال تخفیف  شامل بخشودگی در قبوض گاز مشترکان کم مصرف خبر داد و گفت: ۳۵ درصد مشترکان کم مصرف و خوش مصرف در استان از مزایای طرح بخشودگی ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی گازبها در سه ماهه آخر سال  ۱۳۹۹ برخوردار شدند.

حسینی ادامه داد: مشترکان پرمصرف گاز نیز می‌توانند با رعایت الگوی مصرف از تخفیف گازبها در ایام سرد سال بهره‌مند شوند. او خاطرنشان کرد: براساس مصوبه هیات وزیران، از دی‌ماه ۱۳۹۹ مشترکان خانگی که میزان مصرف آن‌ها کم‌تر از الگوی تعیین شده بود، شامل تخفیف ۱۰۰ درصدی روی قبوض گاز خود شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، این بخشودگی شامل گازبها  مشترکین و هزینه‌های مرتبط با آن (مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی) است. مشترکین شامل بخشودگی صرفاً باید مبلغ مربوط به بیمه حوادث ناشی از مصرف گاز که برای مشترکین خانگی شهری ماهیانه ۲۰۰ تومان و برای مشترکین خانگی روستایی ماهیانه ۱۰۰ تومان می باشد، پرداخت کنند، لذا این مشترکین پیامک قبض آنها فقط شامل بیمه مذکور است که این مبلغ دریافتی نیز مستقیماً به شرکت بیمه کننده پرداخت می‌شود.

حسینی با بیان اینکه ایام سرد محدوده زمانی نیمه دوم آبان تا نیمه اول فروردین ماه هرسال تعریف شده است، گفت: هم اکنون یک میلیون و ۵۸۱ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی استان تحت پوشش شبکه گازرسانی فارس قرار دارند.

کد خبر: ۸۵٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha